REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUG LONDON ESTHETICS ORAZ WARUNKI REZERWACJI I REZYGNACJI Z REZERWACJI

I. WARUNKI OGÓLNE
 
1. Rezerwacje na zabiegi i konsultacje w London Esthetics Marek Wacławczyk, ul. Mariacka 4-6/10, 40-014 Katowice, NIP 6272249840, przyjmowane są za pomocą wygodnego systemu rezerwacji online na naszej stronie internetowej. 
2. Niezbędne jest podanie danych osobowych tj. imię, nazwisko, numer telefonu, email, data urodzenia w celu potwierdzenia rezerwacji za pomocą sms, email, oraz realizacji wykonania usługi. (Zobacz Politykę Prywatności Pacjenta)
3. Rezerwację uważa się za potwierdzoną wyłącznie po opłaceniu zadatku na zabieg, lub po dokonaniu pełnej opłaty w przypadku konsultacji. 
4. Wpłata zadatku oznacza przyjęcie i akceptację warunków określonych w niniejszym regulaminie.
5. Obowiązuje 48-godzinna polityka rezygnacji lub zmiany jakiejkolwiek rezerwacji. Oznacza to że wszelkie zmiany są możliwe za 2 dniowym wypowiedzeniem. 
6. Zadatek jest bezzwrotny w przypadku jakichkolwiek zmian terminu lub rezygnacji z wypowiedzeniem krótszym niż 2 dni kalendarzowych. 
7. Wszelkie zadatki i opłaty konsultacyjne dokonane w terminie krótszym niż 2 dni od daty wykonania usługi, nie podlegają zwrotowi.
8. Rezygnacja z rezerwacji wizyty możliwa jest za pomocą linku 'odwołaj rezerwację’, który znajduje się w emailu potwierdzającym rezerwację, lub pisemnie drogą emailową.
9. Zwrot zadatku następuje w dniu zgłoszenia rezygnacji z wizyty, wyłącznie na tą samą formę płatności, która była wybrana w trakcie dokonania rezerwacji.
10. Zadatki i opłaty konsultacyjne są odliczane od kwoty wykonania zabiegu i zostaną rozliczone po wykonaniu usługi.
11. Płatności online są obsługiwane przez bezpieczny serwis finansowy przelewy24. London Esthetics nie przechowuje wrażliwych danych tj. numery kart płatniczych. 
12. Przed umówieniem się na zabieg prosimy sprawdzić listę przeciwskazań w zakładce pomoc. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt  
13. Nie wystawiamy faktur VAT.
 
II. REZERWACJA KONSULTACJI
 
14. W trosce o Państwa komfort, bezpieczeństwo i jakość wykonywanych usług, nie przyjmowane są tzw. ‘wizyty z ulicy’ lecz wyłącznie za wcześniejszym potwierdzeniem telefonicznym, emailowym, oraz po dokonaniu rezerwacji. 
15. Każdy nowy Pacjent wymaga konsultacji w celu opracowania najbardziej optymalnego planu realizacji usługi, i obejmuje test alergiczny, ocenę stanu skóry, określenie potrzeb i możliwości ich zaspokojenia. 
16. Konsultacje są płatne z góry w wysokości 50zł, w momencie dokonywania rezerwacji terminu.
17. Koszt konsultacji zostanie odjęty od ceny zabiegu i zostanie rozliczony po wykonaniu usługi.
18. Obowiązuje 48-godzinna polityka zmiany rezerwacji. Patrz rozdział I. Warunki Ogólne.
19. Rezerwacja usługi zabiegu po konsultacji uwarunkowana jest negatywnym wynikiem testu alergicznego. Może on wykryć opóźnione reakcje alergiczne na nasze pigmenty i inne produkty używane podczas zabiegu.
20. Test alergiczny zostanie wykonany podczas konsultacji. W celu wykrycia reakcji alergicznych wymagany jest czas wykonana testu co najmniej 24 godzin przed zabiegiem, dlatego zalecane jest umówienie konsultacji z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 
 
III. REZERWACJA USŁUGI ZABIEGU
 
21. W trosce o Państwa komfort, bezpieczeństwo i jakość wykonywanych usług, nie przyjmowane są tzw. ‘wizyty z ulicy’ lecz wyłącznie za wcześniejszym potwierdzeniem telefonicznym, emailowym, oraz po dokonaniu rezerwacji. 
22. Niezależnie od zabiegu, do potwierdzenia rezerwacji terminu wymagany jest zadatek w wysokości 100zł.
23. Zadatek na zabieg zostanie odjęty od ceny zabiegu i rozliczony w dniu wykonania usługi. Na przykład, w przypadku pacjentów nowych, z wcześniejszą konsultacją, koszt zabiegu jest pomniejszony o 150zł. W przypadku pacjentów regularnych, powracających i nie wymagających konsultacji, koszt zabiegu jest pomniejszony o zadatek 100zł
24. Obowiązuje 48-godzinna polityka zmiany rezerwacji. Patrz rozdział I. Warunki Ogólne.
 
IV. REZERWACJA DOPIGMENTOWANIA
 
25. W ramach wykonania NOWEJ usługi oferujemy bezpłatne dopigmentowanie w terminie do 2 miesięcy. Dopigmentowanie po tym terminie jest płatne według cennika
26. Rezerwacja dopigmentowania jest potwierdzana w gabinecie w dniu wykonania pierwszego zabiegu.
27. Dopigmentowanie jest bezpłatne i nie wymaga zadatku, jednakże obowiązuje 48-godzinna polityka zmiany rezerwacji.
28. Zmiany dokonane w terminie krótszym niż 2 dni podlegają opłacie w wysokości 100zł
 

V. Zabiegi Długookresowe i Pakiety

29. Niektóre z naszych usług tj. mikropigmentacja skóry głowy czy pakiety mezoterapii, wymagają kilku sesji zabiegowych dla uzyskania optymalnego rezultatu.
30. Ze względu na obniżony koszt pakietów, płatność za nie następuje w całości z góry.
31. Cena usługi mikropigmentacji skóry głowy zawiera do 4 sesji zabiegowych. W przypadku zadowolenia już po np. 2 zabiegach, klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu części poniesionych kosztów, za odstąpienie na własne życzenie z pozostałych sesji.

 
VI. REKLAMACJE
 
32. Wszelkie reklamacje przyjmowane są wyłącznie pisemnie: drogą pocztową na adres siedziby firmy, wskazany w punkcie pierwszym lub pocztą elektroniczną na adres info@londest.pl
33. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 10 dni roboczych